18 listopada 2019

PREZENTOWNIK 2019 - Dom



Czas tak szybko mija. Zanim się obejrzałam już mamy listopad a wraz z nim ciemne i deszczowe wieczory. Nie narzekam. Lubię siedzieć z kubkiem herbaty albo gorącej czekolady, gdy za oknem szaleje wichura. Ma to w sobie coś magicznego. A ja uwielbiam magię. Chcąc nie chcąc jednak szybko musiałam się wprawić w świąteczny klimat (chciałam trochę szybciej zacząć kartki świąteczne, a klimat do tego jest przydatny). Zaczęłam więc też myśleć o prezentach. Przejrzałam różne strony w poszukiwaniu inspiracji i wpadłam na pomysł, żeby zrobić prezentownik, który będzie miał w sobie większość polskich marek (ale nie tylko) 




Pan Lis - Urocza projektantka, której mam już masę plakatów (chyba mam bzika na jej punkcie. Czy ktoś jeszcze mówi, że ma bzika?) Mam od Lisa dokładnie cztery plakaty, czyli Duszka Bałtyku, Mola książkowego, Świat Ci sprzyja oraz Matkę Boską roślinną. Kocham jej wszystkie prace. Mają w sobie coś, co uwielbiam. Polecam też kanał na youtubie >Pana Lisa< Ostatnio oglądałam jej filmy w pociągu i ludzie na mnie dziwnie patrzyli, jak próbowałam się nie śmiać na głos (nie udało mi się). Kocham też Logana, czyli Pana Psa <3




Panna Lola - Cudownie magiczne ilustracje... Panna Lola zabiera nas w magiczny, ciepły świat pachnący cynamonem. Uwielbiam podglądać Pannę Lolę na instagramie. Jej zdjęcia są tak przyjemnie ciepłe. Przypominają mi wieczór z kubkiem gorącej, parującej czekolady. Tak. Tej z bitą śmietaną na górze. Jeszcze nie mam od niej portretu, ale myślę, że to będzie mój prezent ślubny od siebie dla siebie - klik




For.rest - Moja minimalistyczna dusza (w sumie to pół duszy, bo druga połowa nie jest wcale minimalistyczna) mówi wielkie TAK! Najbardziej urzekły mnie te słodkie, śpiące kubeczki z listkami naokoło. Po prostu cudo. Marzy mi się cały zestaw i wiem, że kiedyś na pewno się na niego skuszę (albo uśmiechnę do Mikołaja). Moje serce skradła też ta mała filiżaneczka z nietoperkiem <3


*Śpiąca filiżanka - klik
*Kubeczek wróbel - klik
*Zestaw z gałązkami  - klik
*Filiżanka nietoperz - klik



Maileg - Jeśli chodzi o ozdoby świąteczne, mam wysokie wymagania. Niektórzy by powiedzieli, że moja choinka jest kiczowata... Kolorowa... Ja widzę w każdej ozdobie coś pięknego. To nie jest zwykła bombka... Zwykła ozdoba. To małe dzieło sztuki. Swój zestaw kupiłam na www.mysiogonek.pl i kocham go całym swoim serduchem!




MAKU pracownia szkła - Przyznam się szczerze, że z zamiarem kupienia tych ozdób czekałam... trzy lata. Trzy lata obserwowałam pracownię Maku i w końcu mam swój zestaw. Dekoracje są piękne i subtelne. Mają w sobie coś magicznego a to, jak odbijają światło jest magiczne. Widziałam, że teraz są nowe wzory, więc warto zaglądać - klik





Ryszard Kaja - Ja nie wiem, czy tego pana trzeba komuś przedstawiać. Jego prace są niesamowicie znane i cenione. Moje serce skradło wiele plakatów. Na pewno skuszę się na Nadodrze (sentymenty), Bałtyk, Lublin... Jeśli ktoś nie znalazł swojej miejscowości zawsze może zainteresować się plakatem o wdzięcznej nazwie Zadupie. So clever! - klik




White Pocket - Jak mi się te pościele podobają... I znowu odzywa się u mnie połowa tej duszy "go be minimal..." Wspaniałe grafiki, które będą pasować do każdej pory roku i okazji.

*Choinki - klik
*Mandarynki - klik
*Listki - klik
*Ogród - klik






Roślinne przestrzenie - Twórcą roślinnych przestrzeni jest wspaniała kobieta, która prowadzi kanał na youtubie "Ciut więcej". Przewrotna nazwa bo mówi o... zero waste. Bardzo lubię jej słuchać. Nie spina się każdym plastikowym opakowaniem, podchodzi do wszystkiego bardzo racjonalnie. No bo liczy się nawet mały krok. Ostatnio zaczęła sprzedawać plakaty roślinne. Według mnie są PRZE-PIĘ-KNE (tutaj widać złożoność mojej duszy. Z jednej strony minimalizm, ale z drugiej ta pani domatorka to taka minimalna już nie jest. Uwielbiam!)

*Domatorka - klik
*Woodii - klik
*Zaufanie - klik
*Smukły chwast - klik





Little Lights - Propozycja nie tylko dla dzieci. Zarówno nastolatka, jak i dorosła osoba byłaby na pewno szczęśliwa z takiego aparatu lub napisu. A znam i taką co tęczę by chętnie pewnie przygarnęła. Piękne lampki, którymi jestem oczarowana. Aż ciężko się zdecydować, która jest najpiękniejsza - klik 


I parę propozycji do domu, które urzekły mnie w sieciówkach



*Kubeczek - H&M Home - ze złotym uchem (dostępny też w bieli i różu) - klik
*Pościel - H&M Home - Make a wish come true (Mam ją. Jest bardzo dobrej jakości) - klik
*Talerzyk  - H&M Home - Z tym samym motywem co pościel. Jest śliczny - klik
*Złoto biała filiżanka w gwiazdki - H&M Home - klik




Domek na choinkę ze światełkiem - Zara Home - klik
Forma do ciasta z kamionki - Zara Home - klik 
Koc sweterkowy - Home & You - klik
Domek na świeczki - Ikea - klik



Na końcu tak trochę po cichutku powiem też o swoich pracach. Robię portrety na zamówienie, które mogłyby być świetnym pomysłem dla każdego. Robię też kartki świąteczne. Może warto wysłać tradycyjne życzenia, zamiast napisać smsa? To nie trwa długo, a uśmiech osoby, która znajdzie taką kartkę u siebie w skrzynce na pewno jest bezcenny. Napisz do mnie maila: papieroteka@gmail.com

Kartki - klik 


To dopiero pierwsza część mojego prezentownika. Jeszcze pokażą się przynajmniej trzy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz